Naturalnie, bądźmy w kontakcie!

Obsługa sklepu online

Obsługa sklepu online

Współpraca zagraniczna

Współpraca zagraniczna

Obsługa zamówień hurtowych

Obsługa zamówień hurtowych

Dział marketingu

Dział marketingu

Masz pytania? Napisz do nas!

12 + 11 =

Oodpowiedzi na najczęstsze pytania

Jeśli masz pytania dotyczące stosowania kosmetyków Naturalne Atelier, chcesz się dowiedzieć więcej – świetnie trafiłaś. Tu bowiem znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. A jeśli jeszcze na jakieś nie odpowiedzieliśmy, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby poznać odpowiedź.

1. Jak pakujecie zamówienia, jakich materiałów używacie w tym celu, jak zabezpieczacie wysyłane przez siebie produkty?
Twoje zamówienie otrzymasz zapakowane w karton z ekologicznym, papierowym wypełnieniem i bibułą. Szklane rzeczy i produkty, które mogą ulec uszkodzeniu w transporcie zabezpieczamy folią bąbelkową, pochodzącą z recyklingu. Jako firma otrzymujemy folii bąbelkowej bardzo dużo – w dostawach opakowań czy surowców a dodatkowo nasi znajomi przynoszą ją nam ze swoich miejsc pracy czy przesyłek, które otrzymują. Dlatego postanowiliśmy wykorzystywać ją ponownie, bo przecież o to w recyklingu chodzi! Aby wykorzystywać coś ponownie i do tego również Cię namawiamy – folia świetnie się przyda jeśli będziesz potrzebować coś wysłać lub do przeprowadzki.
2. Gdzie znajdę numer konta bankowego, na który mam wykonać przelew za złożone zamówienie?
Numer konta bankowego znajdziesz zakładce Dane do przelewu oraz po złożeniu zamówienia przyjdzie e-mail ze szczegółami zamówienia i numerem konta.
3. Jak długo będę czekać na swoje zamówienie?
Wszystkie zamówienia staramy się wysyłać w ciągu 24h od wpłynięcia płatności za zamówienie. Maksymalny czas przygotowania zamówienia może przedłużyć do 5 dni roboczych, zazwyczaj tak jest jeśli zaskoczycie nas ilością zamówień 🙂
Do tego czasu trzeba doliczyć czas na dostarczenie Twojej paczki przez firmę kurierską.
4. Czy mogę zamówić produkty na prezent?
Oczywiście! Zaznacz taką opcję podczas składania zamówienia a w komentarzu do zamówienia napisz dla kogo jest prezent, dołączymy imienną kartkę z życzeniami lub liścikiem, który zawsze dodajemy do zamówień!
5. Skąd wiecie, że kupowane przez Was surowce są bezpieczne i dobrej jakości?
Wszystkie surowce które kupujemy posiadają pełną dokumentację – tzw. Karty Charakterystyk. Są to dokumenty potwierdzające ich pochodzenie oraz zapewniają kontakt z producentem. Zanim zdecydujemy się na wybór surowca szukamy informacji i zamawiamy próbki, aby mieć pewność, że jest to bezpieczny i dobrej jakości składnik.
6. Czy mogę mieć pewność, że swoich kosmetyków nie testujecie na zwierzętach?
Oczywiście! To niezgodne z naszymi zasadami, wartościami, ale także z prawem. Na terenie Unii Europejskiej zarówno produkcja, jak i sprzedaż kosmetyków objęte są regulacją Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1223/2009, a zgodnie z nią od marca 2013 produkowanie i sprzedawanie kosmetyków testowanych na zwierzętach, jest zakazane. Kochamy zwierzęta, traktujemy ich jak członków naszych rodzin i angażujemy się w pomoc zwierzętom, które jej potrzebują. Dodatkowo zespół odpowiedzialny za tworzenie produktów i produkcję dba o to, aby żaden ze składników z naszych produktów nie przechodził takich testów. Wszystkie nasze produkty testujemy natomiast na sobie i naszych bliskich. Jeśli nasz technolog coś stworzy i Adka przeżyje testy, to każdy to przeżyje. Poza tym w naszym zespole jest tyle rąk i nóg do testowania, że produktów jest za mało! Co najważniejsze! Do tej pory obyło się bez ofiar i nadal mamy przyjaciół :)))
7. Jaki jest koszt i czas dostawy?
Koszt dostawy naszych produktów zaczyna się od 11,90 zł. Do wyboru są dwie metody – przesyłka kurierska lub paczkomat.
Czas dostawy firmy kurierskie szacują od 24 do 48h godzin.
8. Jak mogę się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta?

Możesz do nas napisać na sklep@naturalneatelier.pl lub zadzwonić pod numer 517-254-989.
Pracujemy w godzinach 9:00-16:00

9. Czy produkty Naturalne Atelier mogą powodować alergię bądź podrażnienia?
W Naturalnym Atelier znajdziesz kosmetyki, które są bogactwem naturalnych składników: ekstraktów, wyciągów, olei. Istnieje przekonanie, że kosmetyki naturalne nie uczulają. Jest niestety ono błędne. Natura obdarowała nas mnóstwem cennych substancji, dobrodziejstw które pozwalają na stworzenie receptur pełnych natury, ale też jest w niej dużo alergenów. Zazwyczaj przypominamy sobie o tym wiosną, kiedy wszystko kwitnie i pyli, a oczy łzawią i nie rozstajemy się z chusteczkami. Robimy wszystko, aby takie ryzyko maksymalnie jak to możliwe minimalizować i sprawdzamy wszystko podczas produkcji i badań, bo zależy nam na bezpieczeństwie stosowania produktów. Jeśli chcesz mieć pewność, że w kosmetyku nie ma w nim składnika, na który masz uczulenie – przeczytaj skład na stronie lub opakowaniu. Pamiętaj też, że zawsze możesz do nas napisać :))
10. Jesteście naturalną marką a pakujecie kosmetyki w plastik! Dlaczego?
Długo zastanawialiśmy się nad wyborem opakowań do naszych kosmetyków. Dlaczego wybraliśmy jednak plastikowe opakowania? Ze względu na to, że transport szkła jest dużo bardziej obciążający środowisko niż transport plastiku ze względu na to, że szkło jest cięższe. Dodatkowo szkło jest mniej odporne na uderzenia i bardzo często / praktycznie zawsze jakiś % a transporcie ulega zniszczeniu. Jako firma transportujemy bardzo dużo produktów za granicę, a transport szkła generuje większy ślad węglowy a dodatkowe zabezpieczenie szklanych produktów to generowanie kolejnych odpadów. W naszej ofercie również znajdziesz produkty pakowane w szklane czy papierowe opakowania 🙂
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu