Naturalnie, bądźmy w kontakcie!
Obsługa sklepu online
sklep@naturalneatelier.pl
517 254 989
9:00-16:00
Współpraca zagraniczna
Obsługa zamówień hurtowych
Dział marketingu
Masz pytania? Napisz do nas!
Oodpowiedzi na najczęstsze pytania
Jeśli masz pytania dotyczące stosowania kosmetyków Naturalne Atelier, chcesz się dowiedzieć więcej – świetnie trafiłaś. Tu bowiem znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. A jeśli jeszcze na jakieś nie odpowiedzieliśmy, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby poznać odpowiedź.
1. Jak pakujecie zamówienia, jakich materiałów używacie w tym celu, jak zabezpieczacie wysyłane przez siebie produkty?
2. Gdzie znajdę numer konta bankowego, na który mam wykonać przelew za złożone zamówienie?
Numer konta bankowego znajdziesz zakładce Dane do przelewu oraz po złożeniu zamówienia przyjdzie e-mail ze szczegółami zamówienia i numerem konta.
3. Jak długo będę czekać na swoje zamówienie?
Do tego czasu trzeba doliczyć czas na dostarczenie Twojej paczki przez firmę kurierską.
4. Czy mogę zamówić produkty na prezent?
5. Skąd wiecie, że kupowane przez Was surowce są bezpieczne i dobrej jakości?
6. Czy mogę mieć pewność, że swoich kosmetyków nie testujecie na zwierzętach?
7. Jaki jest koszt i czas dostawy?
Koszt dostawy naszych produktów zaczyna się od 15,90 zł. Do wyboru są dwie metody – przesyłka kurierska lub paczkomat.
Czas dostawy firmy kurierskie szacują od 24 do 48h godzin.
8. Jak mogę się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta?
Możesz do nas napisać na sklep@naturalneatelier.pl lub zadzwonić pod numer 517-254-989.
Pracujemy w godzinach 9:00-16:00
9. Czy produkty Naturalne Atelier mogą powodować alergię bądź podrażnienia?
W Naturalnym Atelier znajdziesz kosmetyki, które są bogactwem naturalnych składników: ekstraktów, wyciągów, olei. Istnieje przekonanie, że kosmetyki naturalne nie uczulają. Jest niestety ono błędne. Natura obdarowała nas mnóstwem cennych substancji, dobrodziejstw które pozwalają na stworzenie receptur pełnych natury, ale też jest w niej dużo alergenów. Zazwyczaj przypominamy sobie o tym wiosną, kiedy wszystko kwitnie i pyli, a oczy łzawią i nie rozstajemy się z chusteczkami. Robimy wszystko, aby takie ryzyko maksymalnie jak to możliwe minimalizować i sprawdzamy wszystko podczas produkcji i badań, bo zależy nam na bezpieczeństwie stosowania produktów. Jeśli chcesz mieć pewność, że w kosmetyku nie ma w nim składnika, na który masz uczulenie – przeczytaj skład na stronie lub opakowaniu. Pamiętaj też, że zawsze możesz do nas napisać :))